Exempel på vätskeskador
Enheten har tappats direkt i vatten eller kanske i snö.
Vätska har spillts på enheten.
Enheten har förvarats i jackfickan som blev fuktig när det regnade.
Exempel på Ljudfel
Högtalaren fungerar ej som den skall
Konstant periodiskt brus
Ljudet bryts från högtalaren.
Exempel när skärmbyte görs
Skärmskador pga att enheten fallit.
Touchfunktionen slutar funka.
Skärmen är böjd.
Exempel på dålig mottagning
När enheten ej får täckning.
När enheten ej läser av simkortet.
När mottagningen bryts under samtal.
Ring in till våran kundtjänst eller mejla för att anmäla din skada på enheten.
Skicka in enheten till oss med Serviceblanketten som du får hemskickat.
Vi postar tillbaka enheten så fort den är klar. Vi postar alltid rekommenderat så att du får din enhet så fort så möjligt och så säkert så möjligt.
Om enheten lagas för samma fel upprepade gånger eller om vi anser att skadorna på enheten är för omfattande, då kan det bli aktuellt att enheten byts ut.
För att kunna reparera enheten så måste vi få enheten skickad till oss. Vi kan därför inte hjälpa dig som kund om telefonen är stulen eller borttappad.
Nordeal AB skickar alltid ut både paketering samt Service-/Garantiblankett. Kunden skall alltid skicka blanketten samt den trasiga produkten tillsammans. Nordeal AB tar endast emot Rekommenderat post. Kunden ansvarar för utskicket till Nordeal AB.
N|ordeal
Stora Nygatan 31
211 37 Malmö
021-253 33
Kundservice@Nordeal.se
N|ordeal Copyright @ All Rights Reserved