Service

Vad vårt serviceavtal erbjuder

 

Reparation ifall skadan är framme.

Fuktskador

Exempel på vätskeskador

 

Enheten har tappats direkt i vatten eller kanske i snö.

 

Vätska har spillts på enheten.

 

Enheten har förvarats i jackfickan som blev fuktig när det regnade.

 

Ljudfel

Exempel på Ljudfel

 

Högtalaren fungerar ej som den skall

 

Konstant periodiskt brus

 

Ljudet bryts från högtalaren.

Skärmbyte

Exempel när skärmbyte görs

 

Skärmskador pga att enheten fallit.

 

Touchfunktionen slutar funka.

 

Skärmen är böjd.

Nätverk/mottagning/Sim

Exempel på dålig mottagning

 

När enheten ej får täckning.

 

 

När enheten ej läser av simkortet.

 

När mottagningen bryts under samtal.

 

 

 

Det är billigt & simpelt

1

Ring in till våran kundtjänst eller mejla för att anmäla din skada på enheten.

2

Skicka in enheten till oss med Serviceblanketten som du får hemskickat.

3

Vi postar tillbaka enheten så fort den är klar. Vi postar alltid rekommenderat så att du får din enhet så fort så möjligt och så säkert så möjligt.

När är man berättigad till att få en ny enhet?

 

Om enheten lagas för samma fel upprepade gånger eller om vi anser att skadorna på enheten är för omfattande, då kan det bli aktuellt att enheten byts ut.

Serviceavtalet täcker ej stöld eller Förlust

 

För att kunna reparera enheten så måste vi få enheten skickad till oss. Vi kan därför inte hjälpa dig som kund om telefonen är stulen eller borttappad.

Frakt & returfrakt

 

Nordeal AB skickar alltid ut både paketering samt Service-/Garantiblankett. Kunden skall alltid skicka blanketten samt den trasiga produkten tillsammans. Nordeal AB tar endast emot Rekommenderat post. Kunden ansvarar för utskicket till Nordeal AB.

N|ordeal

Stora Nygatan 31

211 37 Malmö

021-253 33

Kundservice@Nordeal.se

N|ordeal Copyright @ All Rights Reserved